Krachtig partnerschap met AECOM voor Shell

Een krachtig partnerschap met AECOM voor Petrol gigant Shell

Ontdek

 

Een partnerschap waar service en onderhoud een cruciale rol spelen. AECOM, Shell’s aannemer, faciliteert het gehele pakket om een tankshop voor Shell te kunnen (ver)bouwen en te onderhouden. AECOM is inmiddels bekend met Veld. Hoe? Ze zochten een partij die moest snappen dat een koeling van levensbelang is voor het bestaan van de shop. Derving van producten brengt immers een direct kostenpost voor de retailer met zich mee en kan zelfs zorgen voor reputatieschade.

Veld’s USP’s zijn door de jarenlange samenwerking bekend: in zeer korte tijd de werkzaamheden op locatie uitvoeren en pas vertrekken wanneer alles tot in de puntjes is opgeleverd. Aansluitend dienen er geen derde partijen ingeschakeld te worden, want het service en onderhoudsvraagstuk wordt eveneens door Veld beantwoordt.

Trusted Advisor
Dat wij koploper in het toepassen van ingenieuse koeltechnische oplossingen zijn is geen geheim. Wij nemen onze adviserende rol serieus en helpen organisaties al aan de voorkant met de keuze voor een passende installatie, om deze installatie vervolgens te ontwerpen, te bouwen en te servicen; voor nieuw- en verbouw. Hoe we onze record-doorlooptijden halen? Wij bereiden meubels zo veel mogelijk in één van onze werkplaatsen voor en passen standaardisatie toe; zowel bij het product als ook bij de uitvoering van het project.

Een partner met ervaring
We hebben al vele shops mogen ombouwen en verzorgen het service en onderhoud ervan. Al eens in Eindhoven geweest? Let de volgende keer even op de John F Kennedylaan; hier zit aan beide kanten van de weg een Shell tankshop. Onze uitdaging op deze locatie was om alles in een zo snel mogelijke doorlooptijd op te leveren, zodat personeel en consumenten niet lang last van onze werkzaamheden zouden hebben en juist snel konden profiteren van de shop. Een tweede uitdaging hierin: ondanks de strengst geldende veiligheidseisen veilig en snel te werk te gaan. Shell stelt hoge veiligheidseisen aan het werken op hun locaties; geen enkel probleem voor ons geschoold personeel.

"Heldere afspraken en duidelijke communicatie maken dat uit samenwerking een écht partnerschap ontstaat."
Pascal te Bogt, Accountmanager Convenience

Service en onderhoud
Van het moment dat we beginnen met het ontwerp van de installatie, houden we al rekening met de service- en onderhoudsbehoeften van de klant. Onze engineers selecteren de meest efficiënte locatie voor de techniek, zodat de installaties gemakkelijk toegankelijk zijn voor onze monteurs. Dit stelt ons in staat om de downtime te minimaliseren en zorgt ervoor dat we snel en effectief kunnen reageren wanneer dat nodig is. Natuurlijk voorkomen we liever downtime. Dit doen we door gebruik te maken van geavanceerde dashboarding via ons TOC. Hier houden we de prestaties van de installaties in de gaten, zodat we problemen vaak kunnen opsporen voordat ze zich voordoen. Mocht er toch een storing optreden, dan hebben we vervangende onderdelen op voorraad, zodat we de shop binnen de kortste keren weer operationeel kunnen maken.

 

Meer weten?

Neem contact met ons op!